جــــــوالــــــــدوز

.:: باید یک "سوزن" به دیگران زد و یک "جوالدوز" به خودمون ::.

جــــــوالــــــــدوز

.:: باید یک "سوزن" به دیگران زد و یک "جوالدوز" به خودمون ::.

سلام خوش آمدید

من چه می کنم؟

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸ ب.ظ

"وَ أَنِ اعْبُدُونی‏ هذا صِراطٌ مُسْتَقیم‏"  

(یس 61)

خدا گفته "بنده من می خواهی صراط مستقیم را پیدا کنی؟ عبد من باش! همین راه، راه مستقیم است"


عبد یعنی بنده بودن 

بنده بودن یعنی مطیع محض بودن

مطیع محض بودن یعنی هر چه مولی گفت بگوییم چشم

هر چه مولی گفت بگوییم چشم، یعنی حرف بقیه هیچ هیچ!

ولی ما...

- عروسی که میگریم. خیلی دوست داریم عبد باشیم، اما یک شب موسیقی گذاشتن و رقصیدن و ... که اشکالی ندارد!

- دخترمان را می خواهیم شوهر بدهیم، درست است که ایمان مهم است اما آیا نباید داماد یک شغل درست و حسابی داشته باشد؟!

- بالاخره باید توی این دوره و زمانه به روز باشیم. نمی شود که ماهواره نداشته باشیم!

- توی مهمانی همه زنها با مردها سلام و احوال پرسی می کنند و شوخی و خوش و بش و ... بالاخره قوم و خویش هستیم، نمی شود که!!!

- قوانین راهنمایی و رانندگی برای همه است اما من الان عجله دارم!!!

- باید حقوق همسایه را رعایت کرد اما این همسایه لیاقت ندارد که! او رعایت نمی کند، چرا من رعایت کنم؟!!!

- برادر زنم شش ماه است به خانه ما نیامده است. من تا به حال 2 بار به خانه اش رفته ام. تا او نیاید دیگر من خانه اش نخواهم رفت!!!

- پسر عمویم گرفتار است و باید به او کمک کرد، اما مگر وقتی من گرفتار بودم او دست من را گرفت؟ پس من هم کمک نمی کنم!

- چرا رفیقت را جلوی جمع تحقیر کردی؟ بله! کار خوبی نبود اما لازم بود!!! هنوز حسابمان تسویه نشده است!!!

- ...

سوال: ایا ما عبد خدا هستیم. 

خدا چه می گوید؟؟؟ اهل بیت چه می خواهند؟ 


مــــــــــــــن چــــــــه می کنــــــــــــــــم؟؟؟

  • ۹۳/۰۶/۱۶
  • سید محمد حسینی یزدی

javaldooz

بندگی

جوالدوز

عبودیت

عمل

پازل اعمال

پازل خدا

نظرات (۱۰)

  • پایگاه جوان انقلابی
  • باسلام باتوجه به ارزشی بودن شما در عرضه فضای مجازی ، پیشنهاد تبادل پیوند و بنر با سایت جوان انقلابی را با افتخار به شما تقدیم میدارم. از ویژگی های این تبادل پیوند این است که با اهیمـت به شــناخت بیشتر نیروهای انقـلابی از یکدیـگر برای انجام مجاهدت های انقلابی ، فرهنگی و مـذهبی تصمیم گرفتـیم که از این پـس کلیه مطالب ارزشـمند تولیدی ، جـذاب و اثرگذار سایت ها و وبلاگهای مـختلف را در سایت جوان انقلابی بصورت ویژه و فراگیر در قسمت« وبلاگستان » و «لینکستان » جوان انقلابی پوشش دهیم و از همه فعـالین عرصه فرهـنگی و بخصوص شما دوست عزیز دعوت می نماییم. شما میتوایند برای کسب اطلاعات بیشنر به آدرس زیر بروید. http://javanenghelabi.ir/?p=19682 و پس از ازائه پیشنهاد برای تبادل پیوند با جوان انقلابی و درج پیوند و بنر جوان انقلابی در وبلاگ خود و همچنین درج پیوند شما در سایت جوان انقلابی ، با ارسال مطالب خود برای ما ، در سایت جوان انقلابی منتشر خواهد شد. درصورت داشتن پرسش و ابهامی در خدمت شما هستم بانو محمدتبار – ساری http://javanenghelabi.ir/ info@javanenghelabi.ir S M S :3000282838
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم از لطفتون
    هرچه می کشیم از این نفس سرکش است..

    اعوذ باالله من نفسی..
    پاسخ:
    ان النفس لامارة بالسوء
    سلام:
    باهم ببینیمتون اون طرفا!!!!
    کنایه بوددیگه!!
    کدوم طرفا؟؟!!
    خوش اومدین لینکتون کردم
    افتخاردادین شماهم لینک کنین!!
    تونستین بیاین فیض بوک هم عضوشین!
    پاسخ:
    سلام
    ممنون که از این طرفا اومدین!
    لینک شدید
    سلام
    عادی شده است برایمان خیلی از کارهایی که دل مولا را می سوزاند برادر!
  • محمد صادق سهیلی
  • ممنون عالی بود
    پاسخ:
    لطف دارید
  • رزمنده سایبری
  • سلام
    جالب اینجاست خیلی از دوستان ارزشی و یا به قولی بچه حزب اللهی هامونم رعایت نمیکنن.
    (راستی یه غلط نگارشی داشتین به کار بردن فعل جمع برای جمله فرد: ""اما من الان عجله داریم"")



    پاسخ:
    سلام
    نوشتم برای کسانی که دغدغه دارند. خدا کمکمون کنه ان شاء الله.
    متشکرم از دقتتون اصلاح شد
  • آقا نورالدین
  • ای کاااااااااااااااااش  آدم میشدیم...
    پاسخ:
    ای کاش...
    بسیار زیبا بود 

    کاش همیشه بدانیم که ناظری اعمال ما رو رصد می کنه 
    پاسخ:
    همون که قرآن میگه:
    الم یعلم بان الله یری : آیا ندانست که خدا می بیند؟!

    عبد جوری است که هر چه آقایش گفته میگوید چشم

    میگیم چشم؟

    پاسخ:
    دقیقاً
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    در واقع من چه غلطی!!! می کنم!....
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اینم خوبه! 
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    سلام.
    این وبلاگ را ساختم برای اینکه اول از همه تذکری باشد برای خودم. و البته اگر شد سوزنی هم به دیگران بزنیم. که "ان الذکری تنفع المومنین"
    ان شاء الله

    پیام های کوتاه
    آخرین نظرات